Do drugiego etapu konkursu fotograficznego zakwalifikowało się 20 osób. W każdym z nadesłanych zdjęć zauważyliśmy ogromne zaangażowanie i wszechstronne podejście do zadania. Stanęliśmy przed niebagatelnie trudnym zadaniem wyłonienia zwycięzców - ale się udało. Poznajcie wyniki.
Przyznaliśmy większą liczbę nagród niż pierwotnie zakładał to regulamin. Przesłane prace musieliśmy podzielić na te, które mają dla nas wartość artystyczną oraz na te, które ukazują Aktywny peeling do twarzy Róża z jagodą w ujęciu reklamowym. Postanowiliśmy przyznać dwie nagrody główne o wartości 750 zl do wykorzystania w sklepie internetowym mokosh.pl. Zwyciężczyniami ex aequo zostają Panie: Beata Widłok oraz Emilia Zabrzewska, których prace zostaną wykorzystane w oficjalnych kampaniach produktu za absolutny profesjonalizm, świetny retusz oraz spójność wizerunkową z poprzednimi realizacjami marki MOKOSH.
Artystycznym podejściem do zadania zaskoczyła nas Martyna Basta. Jej wizja zdjęcia wizerunkowego dla marki jest spójna z naszą nazwą, minimalizmem i kobiecością. Za jej pracę - obok której nie można przejść obojętnie - postanowiliśmy przyznać nagrodę specjalną w wysokości 500 zł do wykorzystania w sklepie internetowym mokosh.pl oraz dedykowany artykuł w cyklu MOKOSH art & vision. Poznajcie pracę Martyny.
Przewidzieliśmy również wyróżnienia. Tych nie zabrakło, bo mamy ich aż 5 . Autor/autorka każdych z poniższych prac otrzymuje 300 zł do wykorzystania w naszym sklepie internetowym.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom oraz wyróżnionym. Dla pozostałych uczestników konkursu mamy niespodziankę w postaci kodu rabatowego o wartości 50% na wykorzystanie w naszym sklepie internetowym.